همانا در راستای مبارزه با استکبار جهانی و کوتاه کردن دست اجانب از سر جوانان معصوم و بی*گناه ایرانی، این بار قسمت شد تا اندیشمندان در تلاشی شبانه روزی و بنا به درخواست کثیر دوستداران و به دلیل غیرقابل دسترسی بودن شبکه دشمنی مجازی فیس بوک و توییتر و … فیس بوک ایرانی رونمایی شد تا خیال جماعتی راحت شود.
ازآن جایی که فیس*بوک کذایی در و پیکر نداشته و هر تعداد آدم می*تواند سرش را بیندازد و عضو این شبکه شود؛ لذا فیس*بوک ایرانی از این نقص مبرا بوده و صرفا ۲۰ هزار نفر می*توانند عضو آن شوند.
خبرهایی هم مبنی بر این به گوش رسیده که از هم اکنون صف طولانی و طویلی مقابل کافی*نت*ها شکل گرفته و برخی حتی پشت میز کامپیوترشان زنبیل گذاشته*اند تا هر چه زودتر عضو شده و خدایی ناکرده از قافله این بیست هزار نفر خوشبخت جا نمانند!
نکته بعدی این است که همانا اینترنت جای بحث*های بد و از آن لحاظ نمی*باشد و خود کاربران مستحضر هستند که این تکنولوژی صرفا برای تبادل علمی تهیه شده و مثل انواع خارجی پسند نیست که هر کسی هر چی از دهانش بیرون آمد با فرندهایش به اشتراک بگذارد.
ضمن اینکه این شبکه دارای گشت ارشاد می*باشد و اگر خدایی نکرده کاربری از دستش در رفت و حرف*های غیراخلاقی حتی با نیت ازدواج به فرندهایش زد با او برخورد خواهد شد. پس خیالتان از این بابت هم راحت باشد و در محیطی کاملا علمی به تبادل مسایل کاملا علمی بپردازید.
شرایط مورد نیاز برای عضویت در فیس بوک ایرانی:
۱)داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۳۰ سال تمام برای تمام متقاضیان
۲)نداشتن عدم سوء پیشینه و مشکل اخلاقی به هر نحو
۳) داشتن کارت پایان خدمت برای کاربران مذکر
۴) داشتن کپی کارت ملی، کارت دانشجویی و یا آخرین مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه خود و تمام افراد خانواده، کپی فیش حقوقی، کپی سند خانه،ماشین و تلفن همراه، کپی چهار برگ اول قباله ازدواج(برای کاربران متاهل)
۵) نداشتن فرند خارج از فیس*بوک ایرانی
۶)داشتن حداقل قد ۱۹۰ سانت برای برادران و ۱۷۰ سانت برای* خواهران
از پذیرفتن کاربران دارای اضافه وزن بیش از ۳کیلو معذوریم!
اینجا یک محیط کاملا علمی است لذا گذاشتن عکس بی*حجاب تنها در محیط دانشگاه و ترجیحا با یکی از اساتید دانشکده فیزیک مجاز می*باشد!(دانشجویان دانشگاه*های صنعتی در اولویتند)ضمن دعوت از همه علاقمندان خارجی، این شبکه مجازی آرزوی ساعاتی خوش را برای* شما می*نماید …